Trudny temat - projektowanie graficzne

W teraźniejszych czasach projektanci muszą nosić sporo kapeluszy. Jednego dnia możesz wytworzyć stronę internetową, następnego broszurę, a jeszcze później kampanię reklamową do druku lub w social media. I choćby sporo z tych projektów opiera się na tych samych teoriach projektowania i wyczuciu, co wygląda świetnie, istnieją oczywiste różnice, które mogą wpłynąć na sukces niektórych projektów.

Projektowanie kampanii reklamowych może być skomplikowane, jeśli nie robiło się tego zbyt na prawdę bardzo często. Obszar roboczy jest na prawdę często mały i nie pozostawia zbyt wiele miejsca na niedociągnięcia. Masz tylko jedną szansę, by zainteresować użytkownika wyglądem i informacjami. Blog internetowy o projektowaniu graficznym prezentuje jak zrobić najlepszą reklamę. Przyciągająca reklama Przyciągnij użytkowników do swojej promocji za pomocą zabójczego nagłówka. Bez względu na to, z jakim rozmiarem odstępu pracujesz - od promocji na Facebooku aż do billboardu - kilka słów zasadniczych albo fraz, aby przyciągnąć uwagę są niezbędne. Silne nagłówki będą tworzyć lub zerwać połączenie między projekt reklamy i użytkowników. Zdecydowanie najlepsze nagłówki są krótkie, łatwe i prowadzą użytkowników do stworzenia jakiejś akcji. Nagłówek powinien pasować do reszty projektu pod kątem typografii i kompozycji graficznej, a także tonu wizualizacji. Może być mocny i stanowczy, łagodny i empatyczny albo pytający i skłaniający do refleksji. W każdym razie powinien zapadać w pamięć i tworzyć logiczny związek z marką i tekstem promocji. Myśląc o nagłówkach i kampanii marketingowej jako całości, ten sam nagłówek może być używany w całej kampanii z różnymi wizualizacjami albo można użyć wielu nagłówków. Natomiast wszystkie powinny posiadać ten sam klimat estetyczny, aby istniała ciągłość między reklamami. (Wiele osób musi wejść w interakcję z daną marką dosłownie 20 razy, zanim ją zapamięta lub rozpozna). Blog o reklamie wskazuje, że nagłówek jest kluczem do sukcesu.
Zobacz również: dowiedź się więcej o tym czym jest blog studia Whiteart