Projektowanie kampanii reklamowych może być skomplikowane, jeśli nie robiło się tego zbyt na prawdę bardzo często. Obszar roboczy jest na prawdę często mały i nie pozostawia zbyt wiele miejsca na niedociągnięcia. Masz tylko jedną szansę, by zainteresować użytkownika wyglądem i informacjami. Blog internetowy o projektowaniu graficznym prezentuje jak zrobić najlepszą reklamę. Przyciągająca reklama Przyciągnij użytkowników do swojej promocji za pomocą zabójczego nagłówka. Bez względu na to, z jakim rozmiarem odstępu pracujesz - od promocji na Facebooku aż do billboardu - kilka słów zasadniczych albo fraz, aby przyciągnąć uwagę są niezbędne. Silne nagłówki będą tworzyć lub zerwać połączenie między projekt reklamy i użytkowników. Zdecydowanie najlepsze nagłówki są krótkie, łatwe i prowadzą użytkowników do stworzenia jakiejś akcji. Nagłówek powinien pasować do reszty projektu pod kątem typografii i kompozycji graficznej, a także tonu wizualizacji. Może być mocny i stanowczy, łagodny i empatyczny albo pytający i skłaniający do refleksji. W każdym razie powinien zapadać w pamięć i tworzyć logiczny związek z marką i tekstem promocji. Myśląc o nagłówkach i kampanii marketingowej jako całości, ten sam nagłówek może być używany w całej kampanii z różnymi wizualizacjami albo można użyć wielu nagłówków. Natomiast wszystkie powinny posiadać ten sam klimat estetyczny, aby istniała ciągłość między reklamami. (Wiele osób musi wejść w interakcję z daną marką dosłownie 20 razy, zanim ją zapamięta lub rozpozna). Blog o reklamie wskazuje, że nagłówek jest kluczem do sukcesu.
Zobacz również: dowiedź się więcej o tym czym jest blog studia Whiteart