Czym zajmuje się telemarketer

Call center to miejsce, w którym pracownicy wykonują bez liku połączeń telefonicznych. Czasem wyłącznie dzwonią na numery telefonu, które mają w swojej bazie. Czasem zaś poza tym również odbierają połączenia.

Każdy operator komórkowy ma swoje telecentrum, które realizuje połączenia realizowane przez klientów na infolinię. Klienci operatorów komórkowych dzwonią, aby dopytać o swoje faktury, jeśli nie rozumieją wszystkich pozycji na rachunku lub złożyć reklamację, gdy wewnętrzne oprogramowanie źle obliczyło rachunek. Na prawdę często w pewnych przypadkach w ramach call center realizowany jest telemarketing. To działania polegające na pozyskiwaniu nowych klientów na swoje produkty i usługi w trakcie rozmów telefonicznych. Osoby, które pracują w ramach telemarketingu to telemarketerzy. Wi� �kszość z nich otrzymuje uposażenie złożone z dwóch elementów. Pierwszym z nich jest bardzo niska podstawa, najczęściej najniższa jaka jest możliwa w kraju. Drugim jest prowizja. Prowizję otrzymuje się wówczas, gdy pozyska się leada albo uda przekonać klienta do dokonania zakupu produktu lub usługi. Na rynku funkcjonują firmy, które oferują usługi telemarketingu. Oznacza to, że każdy kto chce zyskać klientów na swoją ofertę, może powierzyć takiemu telecentrum dzwonienie do konkretnych klientów z tą ofertą. Pracownicy zajmujący się telemarketingiem najpierw zapoznają się z ofertą, potem uczą, w jaki sposób wykorzystać znane im techniki sprzedażowe do pozyskania klientów i zaczynają dzwonić. Skuteczny telemarketer tworzy połączenia przez 8 - 10 godzin dziennie.
Sprawdź również informacje na stronie: call center częstochowa.