
Co warto wiedzieć na temat rozliczeń z bdo? Przede wszystkim powinno się podkreślić, że obowiązek zarejestrowania się w podstawie bdo spoczywa na tych podmiotach, które zajmują się wytwarzaniem, ale też odbiorem odpadów a także ich transportem. A dodatkowo, tyczy się to również firm, które wprowadzają na rynek produkty w różnych opakowaniach, niemniej jednak również artykuły takie jak oleje smarowe opony pojazdy elektroniczny sprzęt elektryczny akumulatory czy również baterie. Warto zdawać sobie sprawę o tym, że na takich podmiotach spoczywa obowiązek również przygotowywania oraz przesyłania sprawozdań. Stąd też coraz więcej firm objętych takich obowiązkiem korzysta z usług profesjonalistów, którzy zajmują się usługami takimi jak sprawozdania bdo. Trzeba wspomnieć też o tym, że zarówno rejestracja do systemu bdo, czyli bazy danych odpadowych, jak także prowadzenie ewidencji oraz wykonywanie sprawozdań spoczywa na tych podmiotach gospodarczych, które wprowadzają na rynek produ kty w opakowaniach, ale także zajmują się gospodarowaniem odpadami. Bdo sprawozdanie realizowane przez fachowców wpływa do adekwatnej instytucji, takiej jak Urząd Marszałkowski i umożliwia na terminowe rozliczanie się.
Sprawdź tutaj: Bdo sprawozdanie.